16 Ekim 2011 Pazar

Ucuz Kadın Kokusu

    Soguktu.. Ve çırılçıplak.. Dokunmak acı vermeseydi dokunurdum belki.. Zaman yoktu lakin kumları akacaktı elbet.. Özlemek bi hüzünlü şarkıyı çagrıştırdı dudaklarda.. Özlemek bi hüzündü aslında.

   İnanırdım belki bende, zindanda yasamadığıma, şayet, görseydim bana uzanan ellerini. 

   Ben gitmem diyenlerin kendilerine inat, ilk giden oldukları bi gemiydi benimkisi.. Deniz de yoktu aslında; bi karada duran bi gemiydi. Hiç yüzmeyi bilmeyecek bi gemi..

                     ‘ Zaman bi ilac mı yoksa hastalığın ta kendisi mi ? ’

    Kulağımda  bilmediğim sesler.. Kargaşa ve karanlık.. Bi gece lambsı kırmızı ve yanan sigaralar.. 

           Uyuyamıyorum.. uyku ağır.. Uyku kırmızı rüya kan..  Yatak zindan gece zifiri..

                              UCUZ KADIN kokardı teni, severdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder