16 Eylül 2011 Cuma

Duygu durum bozukluğu

Bulutlar vardı evet ama hep yağdılar ciseleyerk. Olsun ıslakta severım seni demiştim. Aslında ne bulut vardı ne de su. Gözumu açtıgımda gun yoktu guneş yoktu. Bir vagonun bana ayrılan bölumunde tersten gitmekteydim hayata. Sen severdin mor çiçekleri sanırım düşürdn çiçeklerini evet evet duşurdn yaprak yaprak hepsini ezip gecmezsin sen.

Meksika körfezine vurdum sanırm yorgun ve yaralıyım. Ama acımıyor güçluym artık hissetmıyorum yaralarımı. Ama şakagım kanıyor benim. Ölucek miym ? Elveda meksika elveda juliet elveda romeo kırmızı kelebek ve balık kokan adamlar elveda ben öldüm.

3 yorum:

  1. bloglarda surunuyon sana site açmak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. sen benle iletişime geç bakim açarız 1 tane sana nolcak :) ama hit yaptır yoksa kapatırım :D

    YanıtlaSil